Въпроси и отговори​

Как ще получа билети си?
​ – След като направите Вашата резервация, следваща стъпка е да посочите електронната си поща. Ще получите потвърждение на електронната поща за Вашето посещение в „Светът на Загорка“.

Как става плащането на билетите?
– Плащането на билетите става онлайн като част от процеса на резервация. Можете да платите с дебитна или кредитна карта (Visa, Mastercard и bCard).

Анулиране и възстановяване на суми от закупен билет?
– Билетите могат да бъдат променени при следните ситуации:
– в случай на анулирана обиколка от страна на ЗАГОРКА,
– в случай на промяна на Вашите планове, ако ни уведомите на посочените данни за контакт най-малко 24 часа преди датата и часа на резервираната от Вас обиколка. Моля, вижте повече в секция „Общи условия“.

Необходимо ли е да разпечатам своя билет?
– Не, не е необходимо да разпечатвате своя билет. При влизане в пивоварната, моля, покажете своя електронен билет от мобилния си телефон на екскурзовода.

Посещение на непълнолетни в „Светът на ЗАГОРКА“
В съответствие с ангажиментите на ЗАГОРКА, част от HEINEKEN към отговорната консумация не допускаме посетители под 18-годишна възраст, тъй като това е под законовата възраст за покупка и консумация на алкохол.  

Създаването на добри преживявания за нашите гости е нещо, което обичаме да правим, но вярваме, че това преживяване не е подходящо за деца. Децата често подражават на действията на възрастни и влиятелни лица в живота си. Вярваме, че това никога не трябва да включва поведение, свързано с консумация на алкохол.

Нашият ангажимент е да насърчаваме отговорна консумация и приемаме това сериозно. Можете да видите инициативите, които подкрепяме на https://zagorkacompany.bg/ustoychivost/otgovorna-konsumatsiya

Shopping Cart